5.28.2008

dihang duna'y niabot nga wa magpahibaw: kay dili manuktok ang gabitbit sa sanggot
















Gadibal ang dagway sa manananggot
naabtang wa’y hilam-os ug wa’y panudlay.

“Taym pa, manutbras ko, manghipos ko?!”
“Ayaw na, nihapit ko kay maningil…”

“Lawgawa nakaadlaw’nan, birtdeyng mare.”
“Nya, lingaw ka?”

“Molang, tumba’g baka’s pare, sumsuman pa’y imo gabaha!”
“Ang kolesterol?”

“Inom eskay-es-da-limeyt ang bahal, wa pa’y labot estetsayd!”
“Ang kasingkasing?”

“Magpurol ko?”
“Patuyang kag habhab ug la-la…”

“Asa man ta nyor?”
“Ibitbit ko ining sanggot bi, palihog…”

Gasipok ang ulo sa manananggot
naabtang wa’y hilam-os ug wa’y panudlay.


-- NOEL D. RAMA
Clinton, Maryland, USA

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.