6.16.2008

ispagiti














Lamian tang duha
sa ispagiti kon

sakto ang pagkalata sa pasta,
tam-is aslom ang ketsap,
tama ang gidaghanon sa hatdog,
tses, ug ginaling nga baka
ug labaw sa tanan gaaso-aso
nga ihukad sa atoa,

gani mingsaad ta makausa nga
ikaw ang pasta ug ako ang sarsa.

Mahungit ra unta bisan
aslom-aslom ang ketsap
o gahi-gahi ang pasta,
apan karong nahisama sa simod
sa iring ang ispagiting
naa sa lamisa ug paminaw
nako gapamundak ang weyter
kay tingali wa malipay
magsud-ong sa atoa, unsa may
angay'ng buhaton kung naa
na ang tanang sagol ug sakto
ang tanang timpla gawas nga kita
hilom-hinayng gatuyok-tuyok ra
sa tinidor samtang
gakibkib sa amerikan brid,
usahay mangutana ko og kumusta na ka
unya mutubag sab kag maayo man.

Tingali nangutana ang pan sa tinidor
kon nganong gatuyok-tuyok pa siya
sa usa ka bugnaw nga ispagiti
ug tingali makurat ang tinidor ug
moingon gikaon na diay ko sa kahilom,
ug atong tungora mitindog ko'g
miingon, "Pasayloa ko
di nako kaagwanta ining kabugnaw."


-- ERROL A. MERQUITA
Davao City, Philippines

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.