7.25.2008

nirvana sa habak sa balak
















Puthaw kang gipanganak sa akong tampihak.
Mugnaon ko ikaw sa dagway sa usa ka mangtas
Sa awaaw nakong kalag, ako nagpaninggit:
Dili mo ikalingo-lingo ang puthawng pamalibad,
Kay ako di malisang bisan nagpangusmo ang Armaggedon
Sa atong pagkahiusa. Sa akong binaksang kumagko,
Sa yawyaw sa akong mga ngabil,
Dili masubay ang gilawmon sa puthawng mga gutlo.
Kanus-a gilikosan sa nawatas-watas nga dagway
Ang hangin taliwa sa nagpangamay nga wanang?
Ihimugso ko ikaw silbing tubag sa daghang kalibog.
Isawsaw ko sa Suba Styx ang wala mong tiil.
Sinubhan ka sa putling kalipay,
Larawan ka sa babayeng ulay
Aron mahimong aretes ang mga yamog
Ilawom sa nipis nga kubal sa imong lapalapa
Aso ka lamang nga nagdakop-dakop sa kalag,
Aso sa puthaw, puthaw sa aso
Nga giilogan sa mga lumilihok sa taknang mahilom
Sa daghang higayon, usa ako ka karnerong gutom
Puthaw kang mahibalik sa akong sabakan
Sa liboan kong kangitngit. Sulod, sulod,
Sa nagbuntaog kong puthawng himaya
Puthaw kang ipana sa surreal kong kagabhion
Ug mogawas kang masigang anino.
Oo, anino sa usa ka puthawng damgo.
Samtang padayon akong magkatawa
Nga blangkong mag-atubang sa puthaw kong ulo.


-- OMAR KHALID
Medellin, Cebu

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.