8.14.2008

kahilom nga dili nimo ikabungat

(tubag kang Butch Bandillo)
















“Ang kahilom nga dili ko pa ikabungat
Maoy makabuak sa kahilom sa gugma.
Sama kahilom sa kahiladman sa dagat
Ang kahilom nga dili ko pa ikabungat.
Hulata ang pasiklap kong sama sa kilat,
Pahiyom kong mobatog sa imong katawa—
Ang kahilom nga dili ko pa ikabungat
Maoy makabuak sa kahilom sa gugma.”

Dili ko makadungog sa kahilom.
Ikaw dong, makadungog diay ka?
Madunggan ba nimo ang akong mga pahiyom?
Madunggan ba nimo ang akong mga kawot?
Madunggan nimo kon gunitan nako ang imong
Kamot?
Bungol, dili lagi mga tingog ang makabuak
Sa kahilom sa gugma.
Unsa? Kahiladman sa dagat? Pasiklap sa kilat?
Saba diha.
Mokanta lang ang dagat kung naa hungihong ang hangin.
Saba diha. Dili lang ka bungol
Buta pa jud ka!
Ang kilat makita lang sa kangitngit.
Padungga ko sa tukar sa kilat.
Mao na ang pagsabot nato
Nga gihigugma ko nimo.



-- KARLA G. QUIMSING

Ilo-ilo City, Philippines


No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.