10.29.2008

saad ni maria lara
















Buot ko pa untang hagkan ka usab og panamilit.
Molantaw na lang ko sa imong paglakaw
bisan masaag akong mga mata
pagsubay sa imong dalan.

“Lakaw na lagi.” Wala damha
sa akong hunahuna kining pagsangpit
nga wala'y mahay bisan gasyagit
kining dughan: “Ayaw sa."

Talikdi na ang ting-init. Sa imong pagbiya
sugaton man sad ka sa ting-tagak sa kadahonan.
Dili madugay sugaton ka sa katugnaw
samtang gakson ko sa hangin.

Inig subang unya sa adlaw, pagpaatbang
sa tore nga adunay tulay ibabaw sa tubig
sa Thames. Basin damgohon mo pa ako.
Uban sa huyohoy, i-huni nako

ang imong hunghong uban sa gihandom nako
nga "wala’y kahangtoran.”
Magpabilin ka sa akong handuraw
bisan sa imong pagkahanaw sa akong kiliran.

Ug isaad ko nga kining balak
dili nako tiwason kon dili ka mobalik.

-- HANSKI GARCIA
Mandaue City, Cebu, Philippines

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.