11.24.2008

katorse ka haiku ni issa kobayashi
















Kon moasenso ko
Usa pa ninyo ang akong imbitahon,
Mga langaw.

*

Pinanggang mingkay
Nga nagkukalinding sa timbangan,
Nanambok ka na ba?

*

Higanteng baki ug ako
Nagtinutokay.
Way miatras.

*

Kalatkat sa bulongbong,
Suso, apan hinayhinay,
Hinayhinay ugod lamang!

*

Ay! Pulgas, unsa ganiy
Imong buhaton, ay gyog ambak:
Timpasaw gyod kas sapa.

*

Hoy, baliala:
Lingi diri, lingi didto—
Unsa, naay nawala?

*

Mao pod ang mga insekto—
Naay makakanta,
Naa dili gyod bisag unsaon.

*

Moligid ko paingon diha
Pwes, irog-irog ngadtog dyutay,
Mister Timos.

*

Ayg kabalaka
Mga kaka, dili ko kutihan
Bahin sa panghinlo.

*

Unsa, nahimuot ba gyod
Kaayo ka sa imong kaugalingon,
Ha, anunugba?

*

Lamok sa akong dalunggan—
Unsay imong pagtuo nako,
Bungol?

*

Mga gangis sa kawayanan,
Sa kalangas ang inyong ngawngaw
Nagpasabot ba nga udtong tutok na?

*

Gamititoyng goryon,
Unsa, gusto ko nimong tabangan
Sa pagpanghinguto?

*

Ang alindahaw, ay! Pulag bestida,
Klarong paingon makig-uban-uban
Sa piyesta.


(gikan sa Iningles ni Robert Hass)


-- VICENTE VIVENCIO BANDILLO
Dubai, United Arab Emirates

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.