12.30.2008

kining balaka akong gipahinungod sa usa ka banggiitang magbabalak nga dugay nang mibiya sa pamalak
















Dili baya angay ikaulaw nga wa na kay sulatsulat og balak. Wa hinuon ko kahibalo kon dili na ba gyod ka ganahan sa pamalak o gusto pa unta nimo apan naughan na lang gyod og tinta ang imong dagang. Makasabot ko kon lain na ang imong interes karon; kon buot hunahunaon, daghan kaayong mga panghitabo ug kawsa sa kalibotan nga nagpanawag kanato, morag mga babayeng nagbikini nga nangayog pakitabang kay malumos na kuno sila sa tagatuhod nga tubig. Ug mas labaw kong makasabot kon nagtikdoltikdol lang gihapon diay ka apan way hinungdan ang imong mga sinulat ilabi na kon ikomparar sa way-kamatayon nga mga mugna sa imong kabatan-on. Mao bitaw niy nakadaot aning may edad na ta; ang mga musa sa atong alimpatakan talagsa na lang tawon nato mahibagat samtang nagyampungad ang mga kritiko sa atong utok morag mga meron nga nag-apong og iyot. Pero ako nagsigi lang gihapon og sulatsulat. Tinuod, naanod sab ko sa agos sa mga panghitabo nga makapakitbi sa atay ug mga kawsa nga makapanlimbawot sa bulbol, apan kon dili kaayo kusog ang sulog magbalakbalak lang gihapon ko. Hayan kadaghanan sa akong mga sinulat way hinungdan ug mabanlas lang sa baybayon sa kalimot. Apan ang ako lang ikasulti mao nga tungod aning sulatsulat nagpabiling tin-aw ang akong panumdoman. Gani, matag higayon nga makakita kog seksi mahinumdom ko niadtong sa kolehiyo pa ta unya diha koy klasmeyt nga gipailaila nimo. Wa ka adtoy kaligo ug bulingot ang imong dagway kay magbabalak lagi, unya sa wa pa ko kabungat sa imong ngalan miingon ka, “Ruperto ko, miss. Perting. Perting Utoga.” Sa kakusog sa pagsagpa sa chick nimo natakilpo siya sa iyang high heels ug nasarasay. Sa akong tan-aw, ang imong aping nga nahisugamak sa iyang kalagot mas pula pa kaysa iyang panty nga, sa maayo niyang pagkatikangkang, wa tuyoa nga nakadapit sa atong pagtagad.


-- VICENTE VIVENCIO BANDILLO
Dubai, United Arab Emirates

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.