1.21.2009

limbay alang ni ananaw
















Sapnayon ko ikaw sa akong mga bukton
Ikaw nga manununod sa akong buluhaton.

Oo anak, ikaw, ikaw mao gayod ang sumpay
Ikaw nga unod ug bukog sa akong kabudlay.

Sapnayon ko ikaw bisan sa mga damgo
Hangtod nga ikaw mahigmatag mahiamgo

Nga way kaangayan kining kalibutan
Ilabi na kanato nga gianod sa Tagoloan.

Anak, hinaut ikaw unya daling mahikat-on
Sa paghubad sa talagsaong mga panan-awon.

Dili susama nako nga midako gyong buta,
Nagsigeg kaapkaap nga gasiga ang mata.

Anak, igo lamang ako sa pagsugilon nimo
Nga ang kawalad-on maoy akong gisuso

Ug ang binlod sa mais maoy akong gatas
Nga gikuraw og ayo sa inahang gikutas.

Busa pagdamgo anak, sama sa akong pagdamgo
Kay ang atong kaliwat duol na gyod mapuo.

"Ananaw, Ananaw, Ananaw hu kagpa ko,
Sa akong mga bukton ikaw sapnayon ko."

Hangtod nga makat-on ka nga ikaw
Unod ug dugo sa akong mga panglantaw.

Apan karon pahulay sa akong mga bukton
Ug tun-i paghubad ang mga panan-awon.

Aron di ka mahiagom sa akong gidangatan,
Pagdamgo anak, damgoha ang bag-ong talugan.



-- ANIJUN MUDAN-UDAN
Malaybalay, Bukidnon, Philippines

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.