5.07.2009

ang sinugdanan ug kataposan
















Ug magyamyam ang pari...

Ug ang balaanong tubig mohamog da
Kanako sa akong hubon...
Ah, mao kini--
Nganong gidigo mo ako?
Aron ba lamang paghumod sa mga lapok
Nga nagbulit sa mansanas
Ni Adan ug Eba?
Mao ba? (Mouha ug mouha ako).

Ug ako mogula sa simbahan
Nga may anino na---
(Iyang gisul-ob kini kanako).
Mosubay ako sa lamatnong ganoy
Sa kling-klang sa naghudyakang kampana
Kay nagpangamay na kanako
Ang mga kutay sa duyan
Nga buot mohaklap ug mosalimbong
Sa angheles kong lawas.

Ug ako mosulod sa simbahan
Nga wala nay anino---
(Ang akong kalag gihuboan Niya).
Moaginod ako tadlas sa mga danguyngoy
Sa mga kampanang nagdaghong
Kay gisuyop ug gisuyop king espirito
Sa "Ave Maria" sa nagtibing mga ngabil;
Ah, nagrosaryo ang mga lukong...
Ah, nangluhod ang mga kandila...

Oh, kasulaw ba sa Imong mga mata?
Mopiyong ug mopiyong ako
Kay buot kong kalawaton
Ang mangiob nga kangitngit sa dayon...
Ah, adiyos kaninyong tanan...
Ug king lapokong lawas (kay kalibotanon)
Ihalad na unya sa Altar sa Paghukom;
Mangyamog na upod ang balaanong tubig--

Ug magyamyam ang pari.



-- MELQUIADITO M. ALLEGO
Palm Harbor, Florida, USA

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.