7.22.2009

ang sala
















(hubad sa Iningles ni Sholeh Wolpé
sa Persian ni Forough Farrokhzad)

Nakasala kog sala nga lami kaayo
Sa gakos nga nagdilaab ug makapaso.
Nakasala ko nga gigapos sa mga bukton
Nga gahi daw puthaw, init ug way pasaylo.

Didto sa ngitngit ug awaaw nga tagoanan
Giharong ko ang mga mata nga puno sa tanghaga.
Naglumpayat ang akong kasingkasing nga mitando
Sa tinan-awang gutom nga nangaliyupo.

Didto sa ngitngit ug awaaw nga dapit
Ako gum-os nga nagpauraray sa iyang kiliran.
Giduhigan og kalayo sa iyang mga ngabil ang akoa,
Nakalingkawas ko sa nagdileryong kasingkasing.

Gihunghongan ko siya sa sugilanon sa gugma.
Gitinguha ko ikaw, O kinabuhi ko,
Akoa na ikaw, O gakos nga tinubdan sa kinabuhi,
O nagpanglugnot kong hinigugma, ikaw.

Ang iyang mga mata giduslitan sa kaibog.
Ang bino nagkiaykiay sulod sa kopita.
Sa hunolhunol nga kama, ang akong lawas
Hubog nga mikurog paod sa iyang dughan.

Nakasala kog sala nga lami kaayo
Dat-ol sa nangigkig ug nagbuy-od nga porma.
O Ginoo, unsa kaha kadtong akong gibuhat
Didto sa ngitngit ug awaaw nga tagoanan.


-- VICENTE VIVENCIO BANDILLO
Koror, Palau

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.