7.23.2009

putos sa akong pagtabok
















Sa balwang nianang gamayng bentana
Pagatutokan mo na usab
ang nagpasalipod kong kahilom.
Pagalab-ason mo na usab ang kataposang
hagawhaw sa mga aninipot; niadtong
kausa kita ang mga latagawng alibangbang—
Dili na mahinol sa init mong mga ngabil
ang kakilas sa akong kalawasan.
Kanang maong pultahan
bentana usab sa imong padulngan—
Nalisang ka ba sa dugay mo nang nahisayran?
Motuo ka: ako ang pamatuod sa usa ka
kamatuoran. Nga dakong bakak ang
katahom sa mga orkidyas.
Ako ang kahilom nga
nagagikan sa nag-unawop nga kandila—
Ako usab ang kahilom nga nanimuyo
Sa taliwa sa langit ug yuta.

Gipatam-is na ang kape
Sa tab-ang mong luha ug pahiyom.
Kataposang panaglalis na usab
Sa kinabuhi ug kamatayon.
Ang alas dose nagsugod na pagbagting.
Ang kampanilya langas sa iyang tililing

Napahiluna na sa akong maleta.
Ang atong gugma, ang sugilanon
sa atong mga katawa, ang mga daklit
nga gipanghapyod kaniadto sa atong mga tudlo.
Motabok ako sa suba. Ug pihoon kong
di ako malumos. Moubog ako sa baha,
sa bul-og niining panahon, ug sa pikas
tampi, mohaw-as ako bisan pag nasayod kong
labnaw ang kape, ang kahilom mas makuptan
Sa dapit nga walay mga pultahan…



-- OMAR KHALID
Medellin, Cebu, Philippines

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.