3.22.2010

limbay sa kagabhion
















Pasagdi ko'ng mokatkat sa kaluha nga bungtod
Tungod kay niining gabhiona mangita kog tubod.

Pasagdi ko'ng magkaapkaap sa talagsaong lasang
Tungod kay akong pangitaon ang karaang liyang.*

Pasagdi ko nga motugkad sa tinagong atabay
Kay buot ko'ng sukdon ang lawom nga kalipay.

Pasagdi ko nga mosalom sa imong tungod
Kay buot ko'ng mabati ang imong pagbalud.

Ug ayaw kabalaka kay dili ko ikaw pasagdan
Sa akong makab-ot kitang duha ang mabulahan.

___________________________________

*liyang: langub nga adunay tubod


-- ANIJUN MUDAN-UDAN
Malaybalay, Bukidnon, Philippines

3 comments:

M said...

anijun,
unsa man kining limbay sa binisaya
o iningles?
puwede bang adunay footnote aron
matugkad namo ang kalawom ug katahom sa imong balak?

we can learn manobo or bagobo words
also?
salamat,
mananambalak

m.u.o. said...

Hi, Nyor Mel:

Matod pa ni Anijun, kini mao'y pasabot sa--

1) "Limbay": poetic chant
2) "Saut": war dance

m.u.o. said...

Hi, Nyor Mel:

Matod pa ni Anijun, kini mao'y pasabot sa--

1) "Limbay": poetic chant
2) "Saut": war dance


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.