4.15.2010

tugon
















Kon pananglit
Mauna ko nimo
Ayaw ikahinugon ni ikasubo
Ayaw pagbangotan
Inayanaya lang hinanali kong pagtalikod
Pagpakaaron-ingnong ako nagbakasyon nagsabatikal lang
Sa hilang dapit way adres ug ngalan

Sa damag kapulihay moapas ka ra kanako
Ayha ipatugtog ko theme song ta
Motuhop manganaykanay
Sa tagboanan sa langit ug purgatoryo
Sa pagsugat ko kanimo mahal
Unya hapnigon andamon ko atong naandang higdaanan
Sa pikas lawak sa laing kalibotan


-- MELQUIADITO M. ALLEGO
Palm Harbor, Florida, USA

2 comments:

rsb said...

dili na man kuno ta
mag-ila didto

spirits na man ta.

M said...

mag-ila gihapon.
langitnon
balaanon
matahom
paghandom
espirituhanon
panahom

-mananambalak


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.