1.04.2011

ang singgit ug ang hunghong













Bisa’g unsa kakusog ang imong pagsinggit,
way makadungog kanimo kon tua ka
sa usa ka suok. Padungga ako og dalugdog
sa tumoy sa imong hunghong,
ug bation ko ang pag-uyog sa mga sanga
sa unos nga imong ibilin.

Ngitngit didto sa kinatung-an
sa nagsilang nga bulan. Ingon nga ngitngit
didto sa sulod sa suok. Ang pagpamalak
usa ka pultahan aron ka makaguwa
ngadto sa bulanong gabii. Kuhaa
sa iyang sad-onganan ang bughaw’ng gitara,
ug dinuyugan sa iyang pagkuskos, ihunghong,
ayaw’g isinggit, ang bag-o mong harana.


(alang sa mga magbabalak sa pinulongang Binisaya)

-- URIAS A. ALMAGRO
New Berlin, Wisconsin, USA

4 comments:

M said...

di ko kasinggit ug kahunghong
naamang sa imong kaanyag
puwede bang
akong harana
taghoy-taghoy lang
o sign language ba?

one of the patented
almagro poems of the heart

-mananambalak companero

ginamantua-panes said...

nyor,
mahimo ba nga samtang nahinanok pa ang akong musa sa balak, mukiay-kiay lang usa ko sa taghoy-taghoy ug hunghong sa inyong mga harana hangtod mapukaw ang lingganay sa akong mga linya?

gina

M said...

puwede gihapon, Gin.
maglibog kag pili namong duha
parehog he-man ubanong casanova
hala kiay-kiay diha
samtang gihapuhap gipukaw
namo ang lingganay sa imong linya

-dirty old men

ginamantua-panes said...

nyor,
hahahaha, dili lang kiay nyor mulabyog gyud nya ko. ambot kining akong mga linya nyor uy, dili pa nako mapugos bisan pag uyog-uyogon. hapuhap siguroy kulang.hehehe.

pasayloa diay nyor nga karun pa ko kaabli ning atong balay sa mga balak. nabisi na sa pagka maestra.

ang inyong magdadayeg


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.