2.08.2011

sa balak nga dugay na nakong gipaabot
















Gipangita tika diha sulod sa tayang' lata
sa nanglimos gawas sa simbahan,
sa mga naghuot nga pasahero sa dyip.
Namasin pod ko nga masiplatan tika
sa silong sa patayng kahoy,
sa langit, uban sa minghoy
nga mga bitoon. Gapaabot ko
nga matagak ka uban sa mga dahong laya.
Apan wa gyod tika makit-i.
Pwerting pangita nako nimo.
Dugay naman god kang wa miduaw nako.
Namasin ko nga nalugpitan ka
sa mga librong wala pa nako mabasa.
Wala gihapon tika makit-i.

Ganiha, samtang nagbaktas ko
sa Tibanga, wala ko damha nga ikaw
akong mapalgan uban sa sigarilyong
gilabay sa nangukay og basura.


-- GRATIAN PAUL R. TIDOR
Dipolog City, Philippines

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.