2.06.2011

sa traynta minutos nakong pagpaabot nimo
















Tingali, dili mahitabong madakin-as si Mama sa pag-alsag balde
Dili mabuslot sa chlorine ang hinumolang linabhan
Dili manimahog aso ang akong hinayhay bantang
sa naglitson namong silingan
Dili madagit sa iring ang among buwad
Dili maihaw ang manok--gitagana sa akong
birthday
Dili mapagan ang akong manghod sa rambol sa eskina
Dili mahimong ayroplanong papel ang akong
biodata
Dili makatulon og dyolen ang among kinamanghoran
Dili himoong toothpaste sa akong ig-agaw ang hinatag nga
wasabi
Dili ma-PUK ang para load nga
cellphone
Dili ko masipyat og tan-aw sa Babaeng Hinugot Sa Aking Tadyang
Dili ko makalingkod og bubblegum
Dili mabali ang tikod sa akong sandal dihang nakurat ko
sa irong kalit nga namaghot
Dili ko sugatog balikas ni Papa sa paglakaw nga walay pananghid
Ug tingali, daghan na kog halin sa beer ug
videoke
Sa mga tawong walay valentino ug valentina.



-- GREG A. FERNANDEZ
Muscat, Sultanate of Oman

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.