3.30.2011

ang giyagyag sa pasundayag


Giatngan sa tanan ang gikahinaman
nga pasundayag sa kagabhion,
ilawom sa kataposang sudlot sa mga bituon.
Nidupa ug nagdumili ang gialimongawan
sa alimukoy nga kamatuoran
nga gihinay og hubo sa liboan ka mga mata
nagtutok sa tigpatuyok sa bantogan nga makina.
Mga armas de paktol tuy-od nga nagmartsa,
daw kawaning kwaknit sa habog nga edipisyo sa IT Park
daw asong itom nga nakatulog og tun-og sa aseras ning syudad
daw ngipon sa anghel nagbaga sa sug-angan sa konsensya
daw balod gibaid sa Pasil aron mosupil
sa dan-ag nga kalit nagbabag sa langit.

Tuod, asa ko niining orasa?
Didto ko sa Villa Angeles, Casuntingan
nagtaga sa taw-an nga punoan
aron idaob sa kilay nga mobilar sa mga patay
nga di ko na unya hiabtan.

Ug nganong nagdalidali kog pauli?
Nahadlok ko nga inig ka ugma
ang mga puwang prutas
bisan og wa pa mahingpit nga bunga
nga di ko na unya hiabtan.

Kay pupo-on kini sa mga kagwang
nga gikan pa nalagpot sa lasang,
nagkagot sa Ermita, sa Kamagayan
nagpanghinam nga molanlan
sa puting aso kay nahilo
sa pan-os nga pagbakho.

O Diyos ko!
Bisan pa man ang mga mata
magpabilin sa pagpakabuta,
piyongan ko sa pagsubay
ang huyang nga huni
laylay mugna sa kalaay nga
gisalibag sa yabag nga trumpeta.
Ug inig piga sa pluma ni Pigafetta,
ang pagbuka sa kabag-ohan,
ako makamata sa kalibotan.


-- ERIK E. TUBAN

Mandaue City, Cebu, Philippines

1 comment:

M said...

moderno mong kalibotan
gikuninitan sa ligwan
sa mamaak mga pulong
kanunay ikaw gisulong

eksperilak



-nyormel mananambalak


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.