3.24.2011

ang sala sa bintana


"I saw the flickering shadows of love on her blind..."
-- Tom Jones, Delilah

dili ko unta buot mosaksi niining talan-awon
apan unsa pa may akong mabuhat karon?
sa dihang aksidenteng nilabay ko sa inyong tungod
wa koy tumong nga mosud-ong ning lad-ok sa unod.
nakit-an ko sa akto ang duha ka yagpis nga anino
nagbinayloay sa laway, singot ug uban pang likido.
buot ko nang mobiya apan daw mora kog gihawiran.
nanghagwa ang yawa, ang lawas morag gipawiran.

dili ko unta buot maminaw pa niining hagawhaw
apan mora kog gisigingsiging sa imong giyawyaw
samtang ang imong pagkababaye iyang gihilam-os
ug gisaw-an ang himayang angay ra untas santos.
managlahing pagbati taliwala ning dughan nag-umido
buot mosyagit kay ang kasingkasing ko daw mobuto.
ug ako nakadesider nga mobiya na lang niining tungora
sa dihang gisangpit mo ang pangalan nga di na akoa.



-- ERIK TUBAN
Mandaue City, Cebu, Philippines

2 comments:

M said...

Erik,
Mao ning klase sa balak di malimtan
Mohunob manguyanap sa balatian
Bravo! Welcome to the Club
You are now a demigod


nyormel mananambalak

Archimedia Labs said...

nyor mel,
salamat sa tabyog sa pung padasig
kanamong mga nomads tambok wangkig
katunga di ingon nato katunga tawo
ako ang ungoyng marukoy ulitawo.

erik


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.