3.26.2011

ang taas nga kagabhion


Batyaga ang kasakit nga akong giantos ug hikapa
kining mga kamot nga gilagbasan sa kabug-at
sa sobrang pag-amuma sa akong anak,
ug sa kagarbo sa mga saad sa kalibotan.
Pas-ana kining gisagubang sa kasingkasing
ug hinuktoki.
Akong hinigugma, unsa may akong nalimtan?
Unsa may akong nahimo sa ming-aging mga adlaw
nga buot mo mang mamatay kining imong higala nga
gipaangayan mo man sa makalilisang kamatayon? Apan
gihigugma ko gihapon ikaw bisan hangtod pa dinhi niining
krus. Huyang ako, daling mahaylo ug masukamod, usa ka
way-pulos nga kriminal nga nagatuman sa bakak; pakitaa ko
sa banagbanag sa bag-ong adlaw… Pangitaa ako,
Bidlisiw sa kahayag, ug tultoli ngadto sa imong dalan.
Tabangi ako paglatas ning hataas nga kangitngit
sa kinabuhi: Halapad ang ugang yuta; nasaag ako.

Panahon sa kuwaresma.



-- JON R. SAGUBAN
Iligan City, Philippines

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.