5.28.2011

gikan sa mga balak ni Marjorie Evasco ug Simeon Dumdum Jr.


Sa Baclayon, Gabasa og "For Those Whom the Gods Love Less" ni Levertov
(hubad sa inenglis nga balak ni Marjorie Evasco)

Basin gibali na karon ang pamaagi
ug ako nahimo nang hapit-hingpit nga mahigugmaon,
bahala’g ang mga bathala gamay ra’g gugma sa mga magbabalak.

Gasugod ko pag-usab, gapaminaw
gikan sa abling bintana ngadto sa karaang punoan nga tambis
nga gahunlak sa pulang lingganay sa bunga diha sa balili ug atop.

Niining igang nga kahaponon sa Mayo sa Baclayon,
ang bayabas nga nanghumot sa sanga gasugat sa pagdayeg
sa tamsi, ang alimyon ug awit gatadlas kanako,

mao ra’g nahimo kong galukop-hangop nga hangin
niining paghipos sa kabulahan, masilak nga mga pako ni Levertov
gahuwad og mga anino, gaagda sa bugtong paagi pagpasagad sa gugma.


Kataposang Uwan sa Ting-init
(hubad sa inenglis nga balak ni Simeon Dumdum Jr.)

Gasultianay ta bahin sa uwan anang tuiga
Ug giingnan ko nga wala ta niana
Atol sa gadilaab nga mga buwan sa ting-init.
Apan kahinumdom ko sa iyang pagkahagsa makaduha.
Usa ka buntag nadunggan ko ang atong iro nga si Eve
Gaaw-aw sa usa ka makahibulong nga pagtambong.
Usa kadto ka baki nga gapabiling wa’y imik
Sulod sa gamayng lim-aw sa tubig
(Basin diha’y bunok sa uwan nianang gabhiona
Samtang nahinanok ta) ug ang baki,
Samtang nisaka ang adlaw,
Basin nahadlok nga ang lim-aw hapit na
Mahanaw ug nangita’g mahimutangan
Diin ang lim-aw dili mobiya,
Ug natagpilaw, tingali aron magdamgo.
Kamalamaton sa katulogon, ug kamadanihon.
Bisan ako gibati’g kalit nga pagpislok
Ug nidailos sulod sa lawak tupad
Sa balay sa iro, nga nalumpag sa tanaman,
Ug unya gadamgo og kalit nga taligsik,
Ug kadto, kahinumdom nako ron, mao
Ang kataposan ug ikaduhang uwan sa ting-init.


-- MICHAEL U. OBENIETA
Topeka, Kansas, USA

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.