7.12.2011

birthday ni mama

nakauyab na ko og daghan
morag lima na kon akong ihapon
of course makatimaan pa ko sa ilang mga
birthday
kay lagi sweet daw nga mahinumduman nimo
ang adlaw'ng natawhan sa imong hinigugma

ang una disyembre 16
ang sunod oktubre 21
ang ikatulo marso 30
ang ikaupat pebrero 24
ug ang kinabag-ohan hulyo 8

bisag wala na mi nila
ako gihapon silang i-greet matag birthday nila
kay bisan man gani ako ilaha man pod kong
itimbaya kon birthday nako

apan duna to'y
higayon nga ni-apply ko
og account sa usa ka bangko
sa dihang nagpil-ap na ko sa form
dunay usa ka bahin nga lisod
o dili gyud nako masuwatan

ang bahin nga pal-ang kay
mother's birthdate

wala ko'y nahimo, mao to
ni-text ko niya

ma, kanus-a to bertdi nimo?

pls. rep. asap.mprtnt.tnx


-- JESSREL E. GILBUENA
Bantayan, Cebu, Philippines

3 comments:

rsb said...

nahisama na sa:

wala pay babaye nga nakapahilak
kanako

gawas lamang sa akong
inahan...

sa dihang siya namatay.

Alta5656 said...

Hehehe... makalingaw

Alta5656 said...

hehehe.. makalingaw


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.