10.01.2011

sugilanon sa ilawom sa naawop nga bulan

Niabot na diay ka.
Wala man intawon ko
Makaalinggat nimo.

Dugay na ra ba unta kong
Nag-atang sa imong awit
Nga ako unyang
Laylayon.

Basin tungod pino
Ang mga dahunog
(Dili kaha to
Mga tiil nimo?)
Nga nagtuhil-tuhil
Sa akong kinahiladman

Kon mahimo unta
Gitambid ko na dayon
Ikaw sa tunga-tunga
Sa kangitngit ug kadanlog
Sa imong kalibotan
Aron dinhi ikaw
Magpabilin.

Unta, wala ka
Nadakin-as ug nibiya…

Miawas, miikyas
Ang imong
Gininhawa palayo
Sa akong gihawaan;
Wa gani nako masawo
Aron masapnay
Ug matisok pagbalik
Sa pag-alima.

Wa ko man lang
Mahapyod
Ug mahalok-halokan
Ang wala pa gani
Mahulma nimong
Mga aping.

Unta, mitidlom pa
Ikaw og taod-taod
Sa sulod ning
Namugnaw
Nga balay-balay
Aron ikaw suginlan
Sa mga parayeg ug uraray
Ni Cinderella ug Snow White
Sa ilang mga prinsipe
Aron ikaw mahinanok pa
Hangtod sa pagsubang
Sa ika-siyam ka bulan.

Anak, saari ko:
Mobalik ka aron paminawon
Ang paglurang
Sa akong tingog.

Sa sunod nga pagsubang
Sa akong bulan.


-- GINA MANTUA-PANES
Cebu City, Philippines

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.