11.01.2011

sa akong pagkalup-og

Basin usa ko ka tunok nga motusak sa mga lapalapang kubalon ug dili ba kaha usa ko ka lansang nga makatitanos sa kumagko sa agta. Dili ba kaha til-as ko mopakatol og mokamang sa ilang mga dunggan o dili ba kaha langaw nga motugpa sa ganana nilang samad... Ako pod tingali ang iring nga motila sa mga kinabuhing biniyaan Ako diay ang babayeng walay nawng, anino sa banag-banag. Buot unta nakong hiluton ang matag gutlo aron tudloan ko pagsayaw sa mga kwaknit ug pakantahon ko ang mga langgam. Buot kong motuo sa abat ug moadto diin gapalibot ang mga aninipot. Makasagubang ko sa tunglo sa mga baki. O, mga minahal sa kinabuhi! Ihalad ko akong pag-antos alang sa ilang kalipay. Ihalad ko akong dugo tungod ug alang sa akong binhi. Makig-ilog ko sa lana gikan sa panit sa nagluno nga bitin. Kataw-an ko ang kilat bisan pa og gision ang akong kalag. Luwaan ko ang dagat aron lunopan niya akong huna-huna, ug sa iyang paghubas iyawat na lang mohupas pod akong kahingawa Salamat sa kasakit; pun-i pa kay wa pa ko matagbaw. Salamat sa pagsaway; tudohi pa kay wa pa ko malup-og. Labaya ko’g bato hangtod malata ang akong agtang. Ug kon wa pa ka mahuman, ayaw pagdagan kay dili tika gukdon; pasaksihon lang tika sa kagidlay sa imong panamastamas. Isumpa ko ikaw hangtod magkamang uban sa mga balili og mga saluyot; ang ilang mga salingsing og umaabot mga udlot magtunglo kanimo. Paughon nila imong laway; suyopon mo matag duga sa akong singot... 


-- JONALYN ALMACIN-GOURDON
Nantes, France

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.