1.14.2012

kompisal


Poet is priest.”-- Allen Ginsberg

Sa ngalan
Sa ngalan sa amahan
Sa ngalan sa amahan ug sa tanang gisuginlan ko sa akong mga kalapasan
Sa ngalan sa tanang inahan ug sa mga anak nga ilang gihilakan
Sa ngalan sa mga kasingkasing ug kapikas nga biniyaan
Sa ngalan sa Espirito ug si Botelya nga akong giam-aman
Ania ako karon aron mopadayag sa akong hugot nga pagbasol kay ako
Ania karon sa inyong atubangan ug ania ako hugot nga naghinulsol sa
Akong mga kasaypanan kay sa dihang gibilin sa Pari ibabaw sa altar ang ilimnong makabalaan sa kasingkasing ug kalag ako kining giyarok
Akong gihurot pagdimdim ang Kaanyag ug Kagul-anan ako kining gituok gilugo hangtod sa kataposang tulo ang balaang sudlanan nga mipukaw sa akong pagkaako
Ania ako karon sa inyong atubangan nagbasol naghinulsol ug hinaot nga O! iampo mo kaming mga makakasala karon ug unya kay basin ugma
Ako kining ikaligo! O! ako kining ibubo sa hubo kong lawas ug human nako pahimusli ang iyang kahayag ako kining ihatag ngadto sa mga nagnganga sa bitoon
Nag-atang kon kanus-a  dan-agan sa gahom sa kaamgohan ug unta mabulahan ang buang sa tiyan ni Hesus ug ni Hudas ug ni Mariang Ulay Birhen nga nitungab og apil sa imong kaanyag ug pasayloa pod unta sila kay wala sila masayod sa ilang gibuhat
Ug dili na ko mousab! O dili na gyod ko mousab pagyarok sa nagdagaydayng balaan 
hangtod sa kataposan
O kon kanus-a kita mabuakag baso.

Amen
.

-- ERIK E. TUBAN
Mandaue City, Cebu, Philippines 

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.