5.02.2012

kataposang sulat sa usa ka binilanggo


Gisulat ko kini sa akong pikas 
sa mga rehas.  Gisulat ko samtang
sa laing pikas gisulat ang akong silot.  
Di na ako makagawas pa pag-usab 
ngadto sa kanhi kong kalibotan.  
Hinoon, daw kana maayo, kay
di ko na man mausab pa pagbuhat 
ang sama kong mga kasaypanan. 
Ulahi na alang sa mga pagmahay.  
Di ta gani maingon nga tingali’g 
nahitabo lang nga didto ako sa sayop 
nga dapit, sa sayop nga panahon.
Kon ang tumong sa pagsilot kanako
mao ang pagbawi sa akong kinabuhi
sirbing akong bayad, kana usab dili 
husto.  Kay unsaon man pagbawi 
niadtong wa ko gyod mapanag-iya?  
Kon unta gihatagan pa ako’g higayon
nga ako gyod ang nangunay pagdumala 
sa akong kinabuhi, makaingon unta ako 
nga ako gyod ang tinuod nga tag-iya.
Apan wa ako tugoti niini. Mao’ng 
ang akong kinabuhi dili gyod akoa 
ug di ko ikasubo kon kini bawion. 
Na, hangtod na lang dinhi.  Wa nay 
kinahanglan nga mangayo pa ako 
sa inyong mga pasaylo.


-- URIAS A. ALMAGRO
New Berlin, Wisconsin, USA

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.