8.24.2012

balakero eskandaloso


Love, ayaw intawon ko biyai, please…please. Kon biyaan ko nimo,
kada bangon nako matag buntag, pastilan, kangitngit na la’y dayag.
Kalimti, palihog, kalimti tong nakita nimo ganiha. Kadtong babaye
nga akong gikayat ibabaw ning atong tayaong kama--
usa ra to siya ka borikat. Kadtong among panaglayog
sama ra sa, kuan… buyog! Sakto, buyog nga nasaag og tugdon sa tai
nga gituohang buwak. Apan…apan ang akong gugma kanimo
sama baya sa langaw nga mibatog sa gumamela sa hardin. Love,
please, pasayloa na lang intawon ko! Kon gusto ka, hala, kulataha,
bun-oga ko. Pasagdan tika: malamian samtang mapigsat ko nimo.


-- KEVIN A. LAGUNDA
Cordova, Mactan, Cebu, Philippines 

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.