10.17.2012

sukod sa imong pagbalik


Giunlod ko ang hubo kong paghanduraw
Sa tubig nga iya sa takna
Aron ngadto sa daplin sa baybayon
Diin nahinanok ang tanang gapnod
Sa atong kagahapon
Mahungitan ako sa tukmang pagtuo
Nga sa unahang bahin niinang tampi
Mahikaplagan ko pagbalik
Ang naanod tang kagahapon.

Pasagdi nga suginlan ta sa kilat
Nga moangkon sa dag-om
Ug mogiya sa kagabhion kay nasayod kita
Nga ang gisab-it natong pangandoy
Ug damgo atoa gihapon nagbitay
Sa punoan sa imong anino.

Apan dili sab tika mabasol
Kon mahisalaag ka sa imong paglakaw
Kay ako nasayod nga sa imong pagpanamilit
Wala mo mahaloki ang rosas
Nga gibilin ko sa imong kiliran
Samtang natulog ka pa
Ug wala mo masab-it sa imong kamot
Ang mapa sa imong pagpauli.

Hinuktokan ko ikaw niining tamboanan
Diin ulahi kong nakita ang imong bayhon
Nga nag-iniktin paglakaw
Uban sa ulag sa kaadlawon.


-- GILBERT INTERVALO  JR.
Bais City, Negros Oriental, Philippines

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.