11.02.2012

ang dalan paingon sa kabalaan


Mihilak ka sa mga bukton sa imong inahan
ug nakaamgo ako niadtong tungora
nga angay kong kalimtan ang kaugalingon.

Samtang naminaw ako sa imong mga bakho
nakahukom ako supak sa akong buot
nga buhaton ko kutob sa akong mahimo
unsay makahatag og kaayohan sa tanan
mao nga nakasulti ako, nga wala sa hunahuna,
sa tumang kataranta, Ang pagbuhat sa sayop
sigon sa kinaugalinong paminsar,
bisan tuod ikabulahan sa uban,
maoy tukmang dalan paingon sa kabalaan.
Ang pagdumili pag-angkon sa sayop
usa ka sayop mismo
ug bunga sa garbo.

Nagbarog tupad kanimo,
nanumpa ako
nga himoong sayon ang imong kinabuhi
pinaagi sa pag-angkon sa tanang kahasol
ug ang kanunay kong gituhoang mahitabo
nahitabo gayod:
gibayaw ako sa kahimayaan.

(gikan sa Iningles ni David Ignatow)

-- VICENTE VIVENCIO BANDILLO
Manila, Philippines 

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.