11.24.2012

unsa’y natago sa tanghaga?


Naniid lang ko niya
samtang akong gimapa
ang mga dapit nga
natago sa tanghaga.

Diri sa punta sa iyang abaga
malipong ko sa kahabog.
Sa wa pa ko mahulog
malumos na ko

sa gilapdong dulom
sa lawod niyang buhok.
Unya nilatagaw ko
ngadto sa kinahabog

nga tagoanan
sa iyang dughan
diin masud-ong ko
ang kapuwa sa kilumkilom

sa iyang pahiyom.
Hangtod masaksihan ko
ang iyang kandiis
ang nagdan-ag sa dulom.

Gilantaw nako ang talan-awon
ug makaingon ko sa akong kaugalingon
nga daghan pang dapit
nga angay dangaton,

daghan pang butang
nga kinahanglang akong makat-onan
ining kalibotan. Ug karon
nipanaw ko sa habagatan

aron mapalgan ko unya
ang bugtong bahandi
nga natago sa tanghaga.


-- TON DAPOSALA
Cagayan de Oro City, Philippines

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.