1.03.2013

foodstreet


Gibungkag na ang Foodstreet, bay. Nangangha ko 
Sa akong pag-agi gabii, dihang wa ko na mahingosi 
Ang saksak-sinagol nga kahumot sa batsoy ni Karlos, 
Balut, potsero ug barbekyo. Kaingon ko gani'g nabungol ko 
Kay wa ko na man pod madunggi ang dahunog
Ug syaok gikan sa videoke. Si Manang, suki ta sa sigarilyo, 
Wa ko na hikit-i sa naandan niyang pwesto, diin siya 
Magtukaw mata'g gabii, ilawom sa nagtungkawong
Buwan--malingin man, pikas o pihing ang porma niini.
Si Inday, katong serbidorang hubag, baga'g make-up
Budlot og simod, ambot ug asa na. Nadani na gyod 
Tingali sa tagay sa mga pasumbingay 
Sa tiguwang insik nga kanunayng mag-inusara uban 
Sa iyang mga serbesa. Bag-o ug lahi na kaayo 
Ang mga imnanan, bay, nga napuli karon didto. 
Misuway ko'g lingkod sa usa sa mga lamesa ug mipakli-pakli
Sa menu. Dihay gambas ug pork sisig apan wa ko na hikit-i
Bisan giunsa nakog tuwad-tuali, ang kilawin 
Nga maoy sumsoman nato pirmi. Puhon 
Ug matagaan na ka'g green card 
Nga dugay na nimong gihandom, unya makauli ka 
diri'g makadalikyat didtong dapita, siguro 
Mahingangha pod ka. Ug tingali
Sa imo unyang kakurat, imbis unta to 
Hinampak! gi-ahak! ug uban pang naandang balikas,
What the fuck! maoy imo unyang mahilwas.


-- JEREMIAH BONDOC
Cebu City, Philippines

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.