2.06.2013

maayong adlaw, day!


Hamokon ko sa alimungaw
inig duaw nimo sa lawak dinhi sa 
akong hunahuna. Inig abot nimo
wala ko'y laing makita
sa bintana gawas 
sa imo lang pagtambong.

Unya dili ko makasabot
kon angay ko ba kining ikalipay.
Basin makit-an palang nimo
ang mga nagkatag nga garay
sa salog, ug ang mga paskin sa lawas--
sa imong dughan ug nawong
nga gapilit sa bungbong.

Pastilan! Makit-an pa lang nimo
unya ang mga magazine
diin ikaw ang centerfold
nangatumpi sa higdaanan.
Samtang naglimod ko
sa dulom sa lawak,

nakita ko ang saad sa sinadlaw
sa imong pahiyom. Sa halayo,
nadunggan ko ang sunoy.
Nagsangpit nako,
Panghinlo na, tsoy!


-- TON P. DAPOSALA
Cagayan de Oro City, Philippines

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.