3.02.2013

paghandom


Wala ko na paabota ang panahon
nga ako mopauli sa usa ka dapit
diin ang tuyo lamang mao ang pagbati
sa pagduaw sa adlaw sa gamingaw 
nga kabuntagon
aron nako bation pag-usab
kadtong unang higayon
sa atong panagkita.

Moabot ang panahon diin 
ang akong katuyoan mao na lang 
ang pagsalom sa suba 
sa akong kabatan-on diin ako 
hubo nga misalom, mikapakapa,
milangoy sa pikas tampi, ug unya
mohay-ad sa dakong bato aron
mabulad ug matulog hangtod 
sa pagkauga sa akong panit.

Unsa pa ba ang akong balikan? Wala ka na 
didto ug sayod ako nga ikaw dili na
mobalik. Wala na ako'y balikan, 
ug gani ang paghandom mao na man lang 
ang pagkahumod sa akong aping 
sa tumang kahilom.


-- RIC S. BASTASA
Katipunan, Zamboanga del Norte, Philippines

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.