8.15.2013

talan-awon atol sa kamingaw


“We are half in the sky; the height of our situation
is almost incredible.”  -- Elizabeth Ann Seton

Gikatkat ko ang hangin.
Wa na’y umoy akong mga batiis
samtang gasubay sa dalan nga bakilid
ang padulngan. Gatakilid sab ang kampana
nga gakurog ang bagting. Kon unsa kahuyang
ang hangin nga mitabyog sa iyang gidak-on,
mao sab kapaspas sa akong pagpalandong

paingon sa kahilom. Init ang panganod.
Gapangamay ang kangitngit nga gatungko
ilawom sa kakahoyan. Higayon ko na karon
nga motago aron makita ko ang langit

nga gahuwat sa kilumkilom. Makaantos ko
sa  pag-inusara apan nidugok na ang mga lamok
ubay sa akong kamingaw. Kamingaw nga lahos pa 
sa tubod diin ang tubig nga natanggong gitutho 
sa bato nga anghel diha sa ibabaw sa sagidlisan.

Sa akong pagbiya, nagbilin ko og pangutana didto 
sa lim-aw:  Di ba kaha mopahiyom ang tigbantay 
inig dulhog ko gikan sa kakahoyan sa bukid
nga ang langit og kampana duol ra? 


-- DENNIS S. SARMIENTO
Baltimore County, Maryland, USA 

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.