10.04.2013

helicopter


Atol sa ting-init, ang bunga
sa maple tree daw helicopter,
nahagbong. Karon, sa pagbalik
sa tingtugnaw, wa’y limbong kini
nga naugbok daw gibug-atan
sa kinaiyahan nga nadugta.

Apan kon ako ang papilion,
kana di ko  buot itandi sama sa bunga.
Kon tugotan, huna-hunaa, sama ko
sa dahon. Inig pamuypoy sa batiis
og bukton, buhian ko ang paghawid
sa sanga. Unya sa di ko pa matugkad
ang yuta, balibalihon, tuwad-tuwaron
og ilad-ilaron yuna ko sa hangin.

Mao kini ang nahitabo karon, nakita ko
ang kalahian sa dihang dungan nahagbong
ang bunga og dahon sa maple tree.
Apan ang bugtong kong’ saksi
mao ang gangis nga nibiya sa hilom.

Ambot ngano? Nahadlok kaha kini 
nga tukbon sa gakulob ko nga anino, kun
di ba kaha sa kapuol sa talan-awon?
Hinuon, di ko sab mabasol ang gangis
nga gabudlat gani diha sa dahon 
nga wa'y imik. Unsa pa kaha 
kon mapuling na kini inig bunggo 
sa gahelikopter nga bunga.


-- DENNIS S. SARMIENTO
Baltimore County, Maryland, USA 

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.