5.24.2014

ang tuktok sa pultahan


Mibalik ako sa daan kong lungsod.
Sa bughawng dagat ug berdeng kabungtoran.
Sa karaang simbahan diin didto ako bunyagi
ug diin kaniadto naminaw ako
sa mga wali sa tigulang nga mga pari.
Sa daang eskuylahan diin ang mga maestra
kaniadto mitudlo kanamong kabataan 
og mga kanta nga dunay usa nga naghisgot
bahin sa pagkamatay uban sa nabuak nga gitara.
Ug samtang naghigda ako sa daang lawak
nga wa mahikatulog sa tungang gabii,
akong nakita sa nagbukas nga bintana 
ang hanap nga bulan sa luyo sa ngitngit
nga kadahonan. Unya kalit akong nadungog
ang tuktok sa akong pultahan.  Ug misulod kanako 
ang usa ka kahadlok.  Kay wa ko hibaw-i unsa 
ang mosugat kanako sa higayong akong ablihan.


-- URIAS A. ALMAGRO
New Berlin, Wisconsin, USA

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.