6.08.2015

uhaw


(gikan sa “When a Man Hasn’t Been Kissed" ni Jeffrey McDaniel)

Dugay-dugay na ko wala makahalok.
Unyang gabii, akong pangitaon asa man
ang tinagubtob nga timailhan sa bayle,

o sa pista diri sa isla. Mosulod ko sa diskoral
ug sulngon ang puthawng poste sa mga suga
nga nagbarog sa tunga. Taliwala sa mga abog,

ako kining gakson, akong sutaon, kon kang kinsa
ang mopatigbabaw-- ang iyaha o ang akong kabugnaw.
Sa pag-undang sa sonata ug kiplat sa mga suga

magbarog ko luyo sa usa ka manindahay og ilimnon,
maghuwat sa basiyo sa beer ug idalikyat kini'g punit
dayon ipahid ang baba ini sa akong ngabil, liog, ug dughan.

Kay dugay-dugay nako wala makahalok,
akong duolon ang bugoy-bugoy o di ba kaha
ang hubog sa pistahan. Manungog ko,

magpasiuna'g kagubot hangtod siya sapoton.
Iyaha kong duolon, ug birahon sa akong liogan
kay sa kadugay nga wala ko makahalok

bisan sa susama na lang nga higayon
makadumdom ko kon unsa ang pagtandog.


-- JESSREL E. GILBUENA
Bantayan, Cebu, Philippines

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.