10.06.2015

luspad


Dili ko kinahanglang mohisgot sa gilaw, sa kahayag. 
Dayag kaayo. Wala ma'y bulok. Ang gabii nagpahinumdom
sa kapakyas sa mga buhi. Saksi ang bulan sa ilang kalugi.
Hilom, naandan kong higala. Paminaw: ang naa nako karon
usa ka gum-ot nga hulagway sa bata, nangita sa iyang 
dyolin diha sa kangitngit gikan miharos si Yolanda. 
Ang yawan-on nga mga takna gakamang sama sa usa ka bao, 
sa tanang suok sa dakbayan sa milaro. Ang uwang sa iro 
duyog sa hubog, gadugang sa kaamang sa simbahan. 
Bitaw, kabalo ko nga ang yuta kanunay nangandoy 
sa bituon. Apan wala ko magsalig sa milagro. Gadumot ko 
anang kahumot sa mga bulak, sa landong sa mga kahoy. 
Nagkaon ko sa kawad-on, sama ani nga balay nga usa 
ka banga alang sa namatay sukad sa mga panamilit ilalom 
sa ulan pila ka tuig nang milabay— ang nawala nagpabilin 
nga wala. Ug ang tanan kahidlaw lang sa alimungaw. 


-- SIMON ANTON NINO DIEGO BAENA
Bais City, Negros Oriental, Philippines

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.