7.07.2016

ikaduhang pagbalik sa demonyo


Jezebel, mikamang ka padu’ng sa tag-iya 
Sa kinadak-ang panaderiya
Nga naghuwat sa iyang wangkig nga kerida. 
“Nong, mangayo unta ko’g pan nimo. 
Napul-an na god nako ang pasmo,
Gibiyaan na lang ko sa karaho.”
Gigunitan sa lalaki ang tuo mong kamot, Bel.
“Day, kanindot ba nimo’g bilbil. 
Kon monay pa na, ipagawas nako akong bangkil
Ug habhabon ko na, habhabon hangtod wa nay mabilin.
Naa ko’y usa ka putos sa binangkal kortesiya sa akong kahigal.”
Mipahiyom ka, Jezebel, apan wala ka matagbaw.
“Nong, ang tawo dili lang mabuhi sa pan nga bahaw. 
Ang iyang kalag nanginahanglan pod og palaman.”
Ang tag-iya sa kinadak-ang panaderiya nangagho
Kay nagtuo siya mibalik na ang demonyo
Sa ikaduhang higayon, sa ikaduhang higayon. 

Maninistis-Balakero, napakgang ang imong plano 
Sa pagpakigkita sa balbong demonyo 
Ibabaw sa bangaw nga kanunay magpakita sa Sitio Purgatorio.
“Nganong gibalhog man ko diri sa prisohan?
Wala man ko mangawat og kalipay sa katawhan.
Igo ra man kong nagpakita sa tanghaga sa akong bilahan.”
Miduol nimo ang hepe sa presinto, Maninistis-Balakero.
“Dong, gipasanginlan man kang nagpakatap og kagul-anan
Sa tanang mitutok, mipasiplat sa imong bilahan. 
Wala silay napupong misteryo nga mahimong handomanan
Nga sila mga tawo lang ug dili sama nimo.
Maninistis-Balakero, naghunahuna sila ikaw ang propeta 
Nga makatubag nganong dili sila biyaan sa ilang anino.”
“Tsip, ang kamatuoran dili bukog nga ipugos hungit ngadto sa iro.”
Ang hepe sa presinto miabli sa selda ug gipagawas ang piniriso.
“Miabot na gyud ang demonyo, miabot na sa Purgatorio
Sa ikaduhang higayon, sa ikaduhang higayon.”


-- KEVIN A. LAGUNDA
                                                                                                                           Liloan, Cebu, Philippines

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.