8.14.2016

sa akong pagbiya


Tuhogon nako ang mga mumho
sa imong pagtagad aron bawnon sa akong
pagkagiw. Subay-subayon unya nako
ang mga muhon diha sa handurawan. Adto ko
magsyatong. Ligwaton nako ang mga hapuhap,
mga pik-pik, mga laylay, mga inutnga
sa gipanghupaw mong kaduka. Maghaphap ta
ilawom sa sayal sa kagabhion, ug kon
magunitan na ko nimo, ayaw intawon ko
buhii. Dili pod nako buhi-an
ang mga kusi sa akong bugan,
ang mga kasaba gumikan sa akong kakiatan,
ang mga lagpak sa akung lubot, ug ang kabanha
sa wala mo pagpalit nako og bubot.
Mao ra unya ko’g minyat tadlas
sa akong mga alimungaw. Dakpon nako
ang matag talidhay, isulod dayon sa mga basiyo
nga garapon sa kaong aron atong ibahog 
unya inig matimplahan ang kinabuhi
og kagul-anan. Inig uli unya nako, ako na pod
ang mohapuhap, mopik-pik, molaylay,
ug makigduwa sa kaduka sa dili pa
mohapit pagdagkot og tulo ka kandila, Ma.


-- ELVIN E. RUIZ                                                                                                                           Liloan, Cebu, Philippines

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.