9.17.2016

apan wala


Nangita ko og mapasilongan dihang
Mibunok ang uwan apan
Wala. Nangita ko og paril nga mapatungan
Aron dili maanod sa baha apan
Wala. Mao nga nagmantinir na lang ko
Kon unsa’y naa: sidsid sa akong gisul-ob,
Ug sa hinatag mong labakara ug sa bulsa
Sa akong purol apan

Nabanlas gyod ko ug napikaspikas
Paingon sa akong lawak diin
Nidangop ko sa habol ug unlan nga naumog
Sa imong kabugnaw. Gilingi nako
Ang akong kiliran apan
Wala wala wala.

Kadlawng’ dako. Wa’y imik ang kalibotan
Gawas sa tiyabaw sa mga kuting ug mga lamok
Nga giuhaw, wala’y nasupsop sa kamingaw.


-- DONG DOÑOS                                                                                                                            
Catmon, Cebu, Philippines

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.