10.03.2016

damgong danlog


I. Unos

Nagbalod ang higdaanan
duyog sa imong sulog,
nanghampak. Nikab-it ko.
Naigking sa imong gisibaw

sa bathala nga nagmando
sa gaunos mong kahinam.
Sa halayo, nagkahalap
ang kidlap sa parola

hangtod gilamoy sa taob.
Nasiak ang kilat. Gisundan pa
sa alisngaw sa nimong utnga.
Taliwala sa galilong hingal

ug inagulo, nalunod ko.
Wala ko nakautong
samtang naunlod hangtod
sa imong kangiob.

II. Hunas

Inig hanaw sa unos,
nihuy-ab ang palibot.
Ikaw nga naa sa ibabaw
nidungo ug mihunghong,

“Ikaw ang akong amo.”
Sa imong dughan,
nadat-ol ang gibug-aton
sa kahigayonan. Apan nganong

ako man ang nahuyang?
Napus-aw ang awit
sa banog, ug kalit pa
sa panamilit, nabati ko

ang kadanlog sa hingbison
nimong panit. Duyog sa hunas,
ang palibot nihupaw.

III. Budyong

Dugay ko rang nadawat
nga ikaw usa ka abat--
Gasawom ilawom
sa mga balod sa hagok

Samtang natanggong ko
sa gahalok nga lapyahan diin
ang mga gabon mora’g hapin
sa unlan nga nangakatag

sa kahaponon. Gikuraw sa hangin
ang ulahi nimong hunghong.
Taliwala sa kanaas sa taob
ug hunas, ang kahaw-ang

ania nialingawngaw.


-- TON DAPOSALA                                                                                                                        Cagayan de Oro City, Philippines

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.