11.19.2016

ig panlarag sa akong buhok


(pagtimaan sa akong Leukemia diagnosis)

Gitutokan ko ang akong buhok karong adlawa aron manamilit
Sa di madugay matag lugas malarag sa hilom
Walay motimaan sa iyang pagbiya
Gawas sa luna nga iyang gibiyaan.

Ningpahiyom ko ug ako kining gipangko
Nakita na niya ang kalibotan:
Ang batoong baybayon sa Sangabon
Ug ang hait nga balas sa Samboan.

Bangis nga iyang gilupad
Ang wanang sa Lincoln Memorial
Ug sa huyohoy sa puy-anan sa mga manunulat
Didto sa Whidbey Island.

Iyang nahilam ang Asry Beach
(Diin manakop mi'g pagi gamit ang mga hini-hinimong lit-ag.)
Ug sa gamhanang Burj ug ang The Corniche
Ug bag-o lang sa bantogang Macal River sa Belize.

Busa, ako kining gibayaw ug nanghupaw
Ug gitagaan ko kini'g usa ka pagpislit,
Mapasalamaton nga ang iyang gamot lawom.


-- TEODOSIA P. VILLARINO                                                                                      Northumberand County, Ontario, Canada

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.