3.03.2017

adios!


(paghandom sa higala kong magbabalak, Teofy Del Mar)

Hangtod karon nagpaabot ako kanimo,
Nagpaabot gayod sa imong pagbalik.
Wa’y sapayan nga magtipun-og ngadto
Sa panahon ang kalaay’g kawili
Diin ipabati ko gyod unta ang himsog
Nga dinagaang niining dughan,
Ang hilabihan nakong kamingaw.

Wa ko na maihap ang mga higayon
Nga di ko lang tuyoon mosugmat kanako
Ang kangutngot sa paghandom
Kay ikaw sa daklit lang mopatim-aw
Sa malinawon kong paghinanok
Diha sa mapinanggaon nga sabakan
Sa kagabhion nga nagtukaw kanako.

Unsaon ko, unsaon ko na lang kaha
Nga ikaw ikahibalag ko pa unta
Dinhi ning dapit nagpaabot ako kanimo
Kay sa tinuod lang di ka na man mobalik
Bisan sa pagpangdis-og sa panahon
Nga dili ko na mahimong makita
Bisa’g unsaon ko pa ikaw sa paglantaw.


-- MELCHOR U. YBURAN                                                                                                                Pasil, Cebu City, Philippines

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.