2.25.2018

suwat alang sa akong lawas


Kanimo,

Sa una pa lang, duna’y gintang ang kalambigitan nato sa isig usa. Sama sa duha ka naglupad nga mga langgam, duna’y gilay-on. Kabalo bitaw ka nga dili ko ganahan mamati anang imong mga pahimangno ug tambag. Daghan pa kaayong kinahanglan humanon: mga gimbuhaton, saad, ug damgo.

Sa atong duha, ako tuod ang kinaunhang nihisgot og panamilit. Apan, ikaw ang kinaunhang nagpahilayo kanako nga walay pagduha-duha. Bisan lang unta suwat aron maandam ko, maandam kon unsaon pagkumkom ining higayona aron lang duna ko’y mabuhian. Apan, dayon lang ka og lakaw, sama ko sa langgam nga gibiyaan sa iyang mga pako. Apan basin sama lang ta. Kon mabasa pa lang nato ang matag balahibo sa atong mga pako, masabtan nato ang kawad-on ug kasakit nga atong nasinati dihang gikuha kini sa atong kaunoran.

Karon, hawan kaayo ang langit. Naamang ang mawitwitong kabuntagon.

Gimingaw na ko sa imong mga sungog aning akong bilbil. Gimingaw ko sa imong mga katawa hangtod ikaw makahilak ug makaihi og ahat. Sa imong tingog nga mohisgot kanus-a ko kinahanglan mohinay ug mopaspas. Gimingaw ko sa imong kahuyang, sa imong mga hagok, mga uwat, sa imong kasingkasing.

Balik na kanako, karon lang ko nahimatngon nga ikaw ra gyod diay sa tanan ang kahibalo mamati kanako. Balik na, duha nako ka mga pako!


-- CINDY VELASQUEZ                                                                                                                      Cebu City, Philippines

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.