12.11.2015

hybrid tom cruise


Miatubang ko sa samin atol sa adlaw kong natawhan.
Akong gisuta kon makaila pa ba ko sa akong kaugalingon,
apan nakuratan ko sa akong nakita sa samin:
sungayan sama sa kabaw, tangkag sama sa kanding, baga og simod 
sama sa unggoy, budlat sama sa tarsier ug balbon, apan 
ang porma sa iyang nawong sama ni Tom Cruise. Nanguros ko 
ug nangutana: "Repleksiyon ba ni nako?" 
Ang hybrid nga Tom Cruise mitubag: "Ikaw bitaw ni ako." 
"Imposible! Dili kana tinuod! Bakak!" 
Mitutok ko sa samin og dugay, ug ang mananap 
nangidhat ug mingisi, mipakita sa iyang dunot 
nga mga ngipon. "Kevin, tuohi ang Kamatuoran. 
Nasuhito kini kon unsaon pagpatam-is ang bakak."


-- KEVIN A. LAGUNDA

Liloan, Cebu, Philippines 

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.