12.03.2015

luib sa paglubad


nausob na baya usab dugay na
ang panahon sa atong panaghagwa

dili na ako ang alibangbang
sa imong pagkabuwak
dili na ako ang kahoy
sa imong pagkaaninipot
dili na ako ang tikarol sa imong
sanga nga bakhaw
dili na ako ang isda nga nag-inusara
sa imong lam-aw
dili na ako ang buwan diha
sa imong abli nga bintana
dili na ako ang lab-as nga hangin
sa imong lawak
kay kon wala ka 
dili ko na mabati ang kamingaw
ang atong iro
dili na mopaghot
ang imong iring
dili na usab momiyaw
sa dakong bangkete kita nag-iyahay
akong kanta akong sayaw
imong bitbit imong bugkos

wala na ang kaaslom sa mangga
diha sa ginamos nga mawos


-- RIC S. BASTASA
Katipunan, Zamboanga del Norte, Philippines

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.