1.09.2018

mananom ko og mga bituon


Dili nako makuptan ang uniberso sa imong palad kon padaghanon nako ang mga buwak sa imong kasingkasing. Mananom ko og mga bituon sa kawanangan sa imong kahilom. Karon, adunay kasikas ang tigmo sa imong tutok. Nanamin ko sa imong duha ka mata; nakita ko ang duha ka repleksiyon sa usa ka lamat. Kon mapuling ko, dili nako basolon imong mga mata. Sa imong kalimutaw, itugyan nako akong konstelasiyon sa kaluwasan. Sa mosunod nga mga gutling, ikaw ang mino nga moganoy nako padung sa imong kawanangan diin namungingi na’g mga bituon. Ug mamupo ta alang sa dayan-dayan sa atong naglaberintong kangitngit.


-- KEVIN A. LAGUNDA
                                                                                                                  Talisay City, Cebu, Philippines

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.