8.20.2014

pasiuna sa pagkatagak


Duna ko'y nadunggang' buak.
Nilingi ko, ug ang akong nasaksihan
mao ra ang wanang nga nagaksan 
sa tugnaw nga kagabhion. Nilingi ko 
pag-usab apan walay bisan tipak 
nga akong nakit-an. Buot ko unta 
nga hunahuna-on unsa'y matang sa butang
nga natagak ug unsa'y hinungdan
apan nagkabinhod akong utok 
sa talan-awon sa dakbayan.
Sa higayon nga ang salin sa tingog
usa ka awit, mao ba kini ang madunggan
sa kasingkasing nga gitugnaw—
mogahi sama sa T5 nga akong giyarok
ning gabhiona? Inig ka tandog,
wala ba'y mogiya ini gawas sa grasya
sa grabidad? Duna koy nadunggan
nga buak apan nipadayon lang ko.
Sa wala pa nako gitumban ang wanang,
nabati na nako ang gakos sa katugnaw. 


-- TON DAPOSALA
Cagayan de Oro City, Philippines 

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.