5.29.2008

mga panahom sa tarsius nga gihuhapuhap sa nagtingsi nga turista sa loboc














Ang lapad mong palad nagbaga nga modapat sa akong lawas.
Ang pandak mong mga tudlo nag-ihap sa kataposan kong mga gutlo.

Gugma? Kalooy? Kahimoot? Kahibulong? Kahingawa?
Unsay tawhanong kasinatian o pagbati ang katumbas sa akong kinabuhi?

Ako nahilambigit sa kalibotan diha sa pagkahiniklin ug pag-inusara.
Alang kanako ang kinabuhing tinagoan maoy kinabuhing bulahan.

Ayaw ipha ang atong kalainan samtang gisuhid mo ang akong bayhon.
Kalimti ang imong garbo isip usa ka tawo ug ilha ko sa akong pagkaako.
Ang imong kakulang o kahingpit way kahulogan alang kanako.

Sa nagkahanap kong panan-aw, handomon ko ang tam-is nga kangitngit
nga mihuyop sa akong mga mata samtang nagpadal-os ko
sa lapyong mga sanga sa gabiing nanaghoy ang mga bitoon.

Tawo, sa imong mga kamot itugyan ko ang akong kalag.


-- VICENTE VIVENCIO BANDILLO
Dubai, United Arab Emirates

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.