5.23.2008

mga huni nga hinagdaw sa mga gangis sa kilumkilom














le sacre du printemps

sa kanunay ang esena
way pag-usab
sa imong pag-abot
samtang imong ipadunghay
ang imong buhok
moingon ka
nga nahikalimot ka na
sa akong panagway

sa imong pagbiya
sa may pultahan
motutok ka kanako
sa way pupamilok
hangtod motulo ang imong luha
unya pasidan-an ko nimo
nga mao na niy kataposan
natong panagkita


symphonie fantastique

kon moingon ka
ambak sa lawod
moambak ko
sa way pupanagana

apan balikan ko ikaw
sa imong katiguwangon
molingkod ko tupad nimo
sa imong higdaanan

ang akong ulo nagbitay

nawong ko kagaangan
nga gitaptapan sa dunghay
kong buhok nga lusay


none but the lonely heart

dulom ang akong kalibotan
kon wala ka uban kanako
apan dili ko ikaw pangitaon
hangtod hipalgan ko ikaw

ikaw nga mobiya kanako
inig-abot sa panahon
nga wala na akong moambit
sa inadlaw mong kasakit


l’après-midi d’un faune

ang akong mga kamot mahisalaag
sa lit-ag sa imong buhok
nga molibkas sa hagkot nga kahayag

sa libon kon diin nagpasad
ang atong mga ngabil
dili igkita ang atong mga mata


4’33”

sa hataas nga kahilom
sa kataposang tang panagkita
may nabati kong hagawhaw

nangutana unsaon na lang kuno
ang umaabot

unsaon ang unsa


-- VICENTE VIVENCIO BANDILLO
Dubai, United Arab Emirates

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.